otroligt

shoosan helt Grymt att det är så många besökare som besöker, nu är det ba min blogg hehe hejsan allihopa /sara in the house :D om man skriver så ens, men men ska berätta lite kort om de två tre dagarna efter som jag inte har skrivit något hehe, eehm förrigår skulle jag möta upp rita men hon segade så jag blev tvungen att åka upp till henne och gissa vad hon GJORDE hon kolla på film hade inte fixat sig eller något och filmen va GALET CPÄÄ! sedan möta vi upp andrea som hade typ väntat på oss i hen halvtimme i skäriis ci lurade henne att vi skulle fixa en sak så hon följde med oss till kista och sedan så när hon såg saken så blev hon helt missnöjd hehe.. JUSTE träffade på BINTA en GRYM DANSARE skulle sen när hon skulle uppträda. Igår så va jag och några tjejer och grilla hade mysigt och så vi får se om de kommer några bilder om savinas lägger in och jag vet att du läser min blogg och kollar min stav fel ;) ajja iallafall idag så chillade jag hos turken sedan gick jag och möte matilda gick till centrum sedan tagga hem till henne vi skulle tydligen ut med de andra men jag pallade inte så jag ba aa aa jag kmr sedan rulla jag hem och orkade inte komma. och nu har jag en fett ångest på att jag har så mkt att göra enligt skol uppgiffter, så jag sitter här och försöker få någon att skicka sin fucking so text och jag lyckas faktigst bra med det ska fixa vg fifan ! ajaja ska rulla pööööööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0